Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Ορεινή Αρκαδία...





Πρώτη εκδρομή της χρονιάς...Πολύ καλή επιλογή για σύντομες διακοπές μέσα στη φύση!
Στην Αρκαδία πήγα για πρώτη φορά και ήταν ακριβώς όπως τα είχα φανταστεί..πάρα πολλά χωριά με αμέτρητες επιλογές...βουνό για πεζοπορίες,ποτάμια όπως ο Λούσιος και ο Αλφειός για διαδρομές και rafting,χιονοδρομικό κέντρο στο Μαίναλο αλλά χωρίς πολλά χιόνια ,όμορφα μαγαζιά και πολύ ωραίοι ξενώνες παντού...
Χωριά γραμμένα στην ιστορία όπως η Δημητσάνα με τους μπαρουτόμυλους και η Καρύταινα με το γεφύρι του πεντοχίλιαρου,αλλά και η Στεμνίτσα,η Βυτίνα και το Λιμποβίσι με το σπίτι και το μουσείο του Κολοκοτρώνη..
Αξίζει να επισκεφθεί κανείς το Μουσείο Υδροκίνησης στη Δημητσάνα αλλά και το Μοναστήρι του Προδρόμου που κρέμεται κυριολεκτικά πάνω από το φαράγγι του Λούσιου ποταμού.
Καλή χρονιά σε όλους με πολλές εκδρομές και εμπειρίες...

12 σχόλια:

  1. τελεια χωριουδακια!!!απο τα γραφικα μερη!!μπραβο φιλη μου εξερευνητρια!!γιαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γκρι πέτρα..πράσινο ..κόκκινο κεραμίδι!Τέλειος συνδυασμός.Επρεπε να πάμε και μαζί φίλη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα.
    Αν σου ειναι ευκολο δωσε και καμια πληροφορια για τα μερη που πηγες, κοστος εκδρομης, αν το μερος αξιζει τα λεφτα του κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντώνη καλησπέρα!Αν θες τη γνώμη μου αξίζει να πάει κανείς στην Αρκαδία,η απόσταση από την Αθήνα είναι λιγότερο από 2 ώρες και σε ξεκούραστο δρόμο,υπάρχουν ξενώνες για κάθε τσέπη,με 75ευρώ μέσα στη Βυτίνα με τζάκι και φουλ πρωινό ήταν καταπληκτικά.Φαγητό πολύ καλό και σε λογικές τιμές,αν εξαιρέσεις μια ταβέρνα πολυδιαφημισμένη μέσα στο χωριό.Επισκέφτηκα τη Δημητσάνα,τη Στεμνίτσα,την Καρύταινα,την Ανδρίτσαινα αν και ανήκει στο νομό Ηλείας,την Αλωνίσταινα,το Ελληνικό και τα Λαγκάδια.Οπωσδήποτε πρέπει να αγοράσει κανείς μέλι απο ελάτης από τη Βυτίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστω για τις πληροφοριες.

    Πηγες μετα τα Φωτα εκει;

    Αν ναι, η γνωμη μου ειναι οτι τα 75 Ευρω ειναι κλεψια οταν με αυτα τα λεφτα μπορεις να πας σε οποιαδηποτε μεγαλουπολη της Ευρωπης και οχι στα κατσικοχωρια της Ψωροκωσταινας οπου μπορει και να μην υπαρχει καν φαρμακειο αν σε πιασει ενας απλος πονοκεφαλος.

    Δεν αντιδικω με σενα, απλα γραφω τη γνωμη μου ως υποψηφιος πελατης-τουριστας.
    Οχι πως δεν τα εχω πληρωσει και γω αυτα τα λεφτα παλιοτερα, αλλά πλεον τα θεωρω αισχροκερδεια στις μερες μας.

    Και αν θελουμε να εκλογικευθουν οι τιμες, θα πρεπει να αντιδρασουμε. Ο μονος τροπος που μου ερχεται προχειρα στο μυαλο ειναι να μην πατησουμε στα κατσικοχωρια τους για καμια 5ετια μπας και βαλουν μυαλο.

    Το ιδιο βεβαιως ισχυει για ολες τις περιοχες της Ελλαδας, δεν τα βαζω με τους Αρκαδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πήγα 2 Ιανουαρίου,πέρασα καλά,δεν ξόδεψα πολλά,δε με έκλεψαν όπως σε άλλα μέρη της Ελλάδας και ήταν επιλογή μου να μην πάω σε μεγαλούπολη της Ευρώπης.Θεωρώ υπερβολικά αυτά που λες για 'κατσικοχώρια'.Η Ελλάδα με μαγεύει με τις εναλλαγές της...φυσικά και δεν αντιδικούμε,απλά δεν γίνεται η αρχή από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες για μείωση τιμών,από αλλού πρέπει να υπάρξει έλεγχος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα 75 Ευρω στις μερες μας τα θεωρεις φυσιολογικη τιμη;;;

    Ελεγχος στις τιμες απο το κρατος δεν μπορει να γινει, μονο με δικη μας αποχη θα τις ριξουν σε πιο νορμαλ επιπεδα.

    Σημειωνω απλα οτι μεχρι τωρα στη ζωη μου δεν εχω βγει ποτέ στο εξωτερικο απο επιλογη. Αλλά δεν ξερω τελικα αν εκανα σωστα...
    Γιατι κουραστηκα να με κλεβει ο καθενας που εχει 3 δωματια σε οποιο χωριουδακι το χειμωνα ή νησακι το καλοκαιρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μετά από έρευνα 2 μηνών καταλήξαμε εκει,κοίταξα και σε άλλους χειμερινούς προορισμούς στην Ελλάδα και ήταν πολύ ακριβότερα σε αυτή την κατηγορία.Πέρυσι π.χ στο Πήλιο ίδιες ημερομηνίες πληρώσαμε πολλά περισσότερα χωρίς λόγο.Έχω πάει και στο εξωτερικό και εκεί όπως και εδώ νομίζω ισχύει πως ότι πληρώνεις παίρνεις..
    Αποχή σημαίνει μένω στο σπίτι μου...εγώ ακόμα αυτό δεν μπορώ να το κάνω..απλά προγραμματίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ένας από τους μπαξέδες21 Ιανουαρίου 2010 στις 10:32 π.μ.

    επιτέλους!, εδέησε ο θεός να βρεις χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν μαζεύεσαι πια εδώ,τόσες βενζίνες καις,φτάνει πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή