Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Θεσσαλονίκη!





Με μάγεψε από την πρώτη μου κιόλας επίσκεψη το χειμώνα του '98 που πήγαμε εκδρομή με το Λύκειο της Χώρας.
Από τότε πάω ξανά και ξανά...
Είναι η πόλη που και να βρίσκεσαι σε δίαιτα σίγουρα θα τη χαλάσεις ....
Πάντα αναποφάσιστοι...με τόσες επιλογές!!! Μπουγάτσες, τσουρέκια Τερκενλή που σου σπάνε τη μύτη στην Πλατεία Αριστοτέλους, τρίγωνα Πανοράματος, μπακαλιαράκια στη λαδόκολλα, τσίπουρα και ούζα.....
Αν και ο αρχικός μας στόχος πέρυσι ήταν το Φεστιβάλ Κινηματογράφου,τελικά φτάναμε μέχρι το Kitchen Bar στο λιμάνι και παίρναμε τα χωνευτικά μας...
Μου άρεσε που οι δρόμοι και οι πλατείες ήταν συνεχώς γεμάτοι κόσμο, ντυμένοι στην τρίχα και έτοιμοι για κάθε είδους διασκέδαση!
Φέτος ετοιμαζόμαστε πάλι...για να δούμε....!!!!!

7 σχόλια:

  1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΩΡΑΙΑ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΗ ΤΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΜΑΣ..
    ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κ' έτρεχα για ταινίες μόνος μου! φτού σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλεια φίλη.....θέλω κι εγώ.....!!!!!!!

    ευαγγελία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΟΡΑ ΜΟΔΙΑΝΟ,ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΘΩΝΟΣ,ΚΑΣΤΡΑ,ΛΑΔΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΕΡΗ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ.
    ΠΑΣ,ΞΑΝΑΠΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ,ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΡΥΜΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΑ.
    Η ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασύστατη είναι το καφενείο Τζουτζουκλερί μέσα στην αγορά,με καφέ στη χόβολη και γλυκά κουταλιού μόνο...τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παμε και φετος αλικακι....παμε!!υπεροχα ηταν...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αμαν! μιλαμε ταξιδι τριων-τεσσαρων ημερων και 4 κιλα επανω! ομορφη πολη και βαρδαροχτυπημενοι συμπαθεστατοι ανθρωποι!
    εχω χρονια να παω....λεω εφετο το χειμωνα να ειμαστε καλα....
    φιλια γλυκο μου

    καψοραχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή